Vecka 20

Hejsan ännu en nya vecka:)
I måndags gjorde jag inte så mycket slappade och hade det skönt!
Tisdag övade jag till vår show i skolan
Onsdag var det show i skolan jag var pogramledare vi samlade in över två tusen!
Var jätte skoj vi brukar göra det varje år, men detta året var roligast<3
Torsdag praoade jag och cillan på pråmen i åhus. Vi lagade mest mat och åt glass! :P
Ja fredag inte så mycket gjort denna veckan men mm
Idag har jag fixat lite med det sista till bloggen hoppas ni gillar denna designen!
Haha rolig bild:)
Veckans låt är till the world ends britney spears tycker detta är en bra låt bra tempo!:)
Det bästa är det ohhh eller vad hon säger;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback